Nemeh - aankomst: 27/6/2022 De plaats is erg mooi, en het personeel van de receptie was zeer behulpzaam en vriendelijk, en de rust helpt je om te ontspannen en je op je gemak te voelen
|
Dohmen - aankomst: 5/10/2020 Je kunt beter rechtstreeks boeken bij Roompot.
|
Hammer - aankomst: 17/7/2020 Mooie accommodatie, prachtig park. Omgeving mooi. Alles goed georganiseerd..
Tip: afscherming rondom het huis. Kinderen lopen continu weg. Afrastering zou erg helpen.
|
Ms Bontes-Scheltis - aankomst: 30/11/2018 Wij zijn heel vriendelijk ontvangen. De accommodatie was ruim en leuk ingericht. Er waren wel wat gebreken de kamerdeur met een gat erin, van een bed was er een poot afgebroken en van de kraan in de bijkeuken viel de de draaiknop af. Het sanitair was schoon, de lampen en roosters kunnen wel een schoonmaakbeurt gebruiken. Wij hebben genoten van de omgeving en o.a. het slot bezocht. Zeker een aanrader.
|
Mr Nunes Horta - aankomst: 27/8/2018 Het huis staat op een prachtig park .de oprijlaan richting receptie vind ik ook prachtig.Het huis is geweldig. Ziet er keurig uit.wij waren met 5 personen dus lekker de ruimte .we hebben wat leuke plaatsen bezocht, maar echt veel bijzonders bied de omgeving niet .op het park zelf kan je heerlijk eten...het was een heerlijke midweek..
|
Ms Hobijn Waanders - aankomst: 26/3/2018 De ontvanst was een beetje koel maar het is wel een leuk park. Heel ruim opgezet. Wij hadden een 10 persoons huisje. Het was ruim maar moest wel nodig eens de muren geverf worden. Er staat op onze boeking dat het een nieuw park is maar dat kan nooit want ze waren allemaal huisjes aan het schilderen aan de buitenkant want de witte muren waren aardig vies. Je kunt wel leuk wandelen over het park en ook voor de kinderen is er veel te spelen. We hebben in het restaurant op de buffet avond gegeten en dat smaakte heel lekker. De kinderdisco was ook leuk. wel vind ik 3,17 toeristen belasting pp heel erg duur.
|
Ms de Leeuw - aankomst: 5/2/2016 We hebben heerlijke dagen gehad. Moeten wel zeggen dat er in de omgeving weinig te doen was, maar dat zal liggen aan de tijd waarin wij in bentheim waren.
|
Mr Ritzen - aankomst: 29/9/2014 Wij hebben erg genoten van het verblijf op dit park! Het huisje voldeed aan alle verwachtingen. ( mooi ruim, schoon en veel opbergruimte) Tevens hebben wij genoten van het mooie grote, schone en voor iedereen toegankelijke park en parkfaciliteiten (mini golf, restaurant, winkel en speelruimte voor de kinderen)
|
Ms Feijen - aankomst: 16/9/2011 Mooi huis
Park is netjes
|
Ms Böwing - aankomst: 30/12/2010 Mooi, schoon en netjes huisje voor 10 personen. Compleet met vloerverwarming. De kamers zijn functioneel. 2 badkamers met douche en 1 badkamer met bad en 2 aparte toiletten. We zijn blij.
|
Mr Mol - aankomst: 3/9/2010 Wij hebben enorm genoten van het heerlijke huisje, het zwembad en de omgeving.
|
Ms Felida - aankomst: 25/6/2010 prima vakantie huis, van alle luxe voorzien. jammer dat wij veels te laat aankwamen en niet langer konden genieten van het huis.
|
Mr De Jong - aankomst: 15/5/2009 Een keurig ingericht en verzorgd vakantiehuis.
Wij hopen zeer zeker nog eens terug te komen.
|
Mr van Noort - aankomst: 24/5/2013 Bij aankomst wilden wij het resterende bedrag dat ter plaatse moest worden voldaan betalen. Het pinapparaat werkte niet en men vroeg ons 's middags terug te keren. ' Middags getracht weer te betalen ook nu functioneerde het apparaat niet. Men vroeg ons de volgende ochtend terug te keren. Ook de volgende ochtend functioneerde het apparaat niet. Dit herhaalde zich 5 keer. Na 5 keer verklaarde men ons dat wij wel verantwoordelijk waren voor betaling. Dit ondanks het feit dat wij niet konden betalen omdat de Roompot organisatie zijn zaakjes niet op orde heeft en het apparaat niet aan de gang kreeg. Tot onze stomme verbazing kwamen wij 's avonds in ons huisje terug en vonden daar een brief (deze was overigens op zijn kop uitgeprint, hoe dom kun je zijn!) met een aanmaning dat we nu wel moesten betalen omdat men ons anders uit het huisjes zou moeten verwijderen. Wij zijn dus 5x voor niets naar de receptie gegaan en konden dus niet betalen!! Wij vroegen de manager te spreken en deze zou iedere dag tussen 09.00 en 17.00 uur aanwezig zijn. Tot 3x toe hebben wij getracht haar te spreken maar tot 3x toe niet aanwezig. In het huisje zou wifi aanwezig zijn maar op de plek waar wij zaten dus niet. Wel buiten, 40 meter voor het huisje. Het had volgens de receptioniste geen zijn om wifi tegoed te kopen omdat als er geen ontvangst was dan zou wifi tegoed zinloos zijn. Buiten het park overigens fantastische ontvangst.Wifi was voor ons van belang omdat wij voor ons ziekenhuis, waar wij werkzaam zijn, bereikbaar moesten blijven. Dit was dus niet mogelijk! Toen wij woensdagavond de deur openden van ons onderkomen bleek er een enorme lekkage te zijn. Het gehele huisje stond 10 centimeter onder water, slaapkamer beneden en woonkamer. Het oudere stel dat bij ons was, 75 en 72 jaar en beneden sliep, had uitsluitend nog natte spullen. Mijn echtgenote en ik meldden dit probleem bij de receptie en kregen als antwoord dat we maar lekker moesten gaan slapen en dat de volgende ochtend een loodgieter gebeld zou worden. Toen wij de receptioniste hadden uitgelegd dat er een overstroming aan de gang was ter grootte van de Niagara watervallen en nadat wij hadden uitgelegd wat de Niagara watervallen waren viel het kwartje en na telefonisch overleg met de manager, die toen opeens wel bereikbaar was, werden wij ongeboekt naar een ander onderkomen. Na de discussie over het feit dat wij niet in huisje 164 zaten (men bleef dit bij hoog en laag volhouden, terwijl wij de sleutel toonden met het betreffende nummer erop) verplaatste men ons naar een ander huisje dat overigens slechts via een aantal trappen bereikt kon worden omdat het op een heuvel lag (gemakkelijk als je met ouderen op pad bent en 's avonds met koffers en spullen moet verhuizen).Je zou denken dat men 's avonds of de volgende ochtend nog even polshoogte zou komen nemen of contact zou zoeken hoe het ons vergaan was, maar niets van dat al. Met pijn en moeite kregen we, omdat we er naar vroegen schoon beddengoed mee! Geen contact of nazorg. Niets. Roompot is de slechtste organisatie die wij ooit hebben meegemaakt.Tot overmaat van ramp ontving ik vandaag onze borg retour waarop men, om onverklaarbare reden, 10 euro heeft ingehouden. Ik had geen zin om hier ook nog eens over te gaan bellen.Al met al een desillusie!!Ik heb u hierboven de verkorte versie van onze ellende beschreven en diverse discussies met een aantal zeer onbeschofte receptionistes achterwege gelaten.
|